04.06.2019

We zijn nog steeds gezond aan het snacken!

Alweer ruim 150 Daily Snacks zijn er gepasseerd sinds 1 januari…en nog steeds verschijnt er iedere dag een creatieve uitspatting van een uur op ons IG account. Inmiddels een hele bonte verzameling van verschillende stijlen, kleuren, composities etc. Er zijn al plannen wat we me deze ‘snacks’ gaan doen aan het eind van het jaar, so stay tuned 😀

Tripp’s Instagram

29.05.2019

Tripp bestaat 15 jaar!

Al sinds 2004 prachtige ontwerpen, concepten en ideeën mogen uitwerken voor een enorm grote verscheidenheid aan klanten. Super dankbaar daarvoor, maar ook megatrots!! Trots op ons werk, maar ook trots dat we nog steeds volgens onze idealen ons werk mogen en kunnen doen. Trots op ons team, trots op de mensen die ons in de afgelopen jaren hebben versterkt en daarna hun eigen pad hebben bewandeld. Trots op ons netwerk die met ons meedenkt, meewerkt en er mede voor zorgt dat we die totaaloplossing kunnen bieden voor onze klanten.

Proost!!

22.05.2019

Escape the Ordinary
bij Petit Verdot

Altijd leuk als we weer een keer buiten onze landsgrenzen mogen ontwerpen. Voor een (in aanbouw) Hotel in Marbella hebben wij logo + huisstijl mogen bedenken en ontwerpen.  Het gaat hierbij om een kleinschalig hotel maar met een mondaine, luxueuze uitstraling, waarbij de service ongekend hoog is.

We kunnen bijna niet wachten op de opening in Q3 van 2019.

08.02.2019

365 days challenge op Instagram

Volg je ons al op Instagram? We zijn een challenge met elkaar aangegaan!
Iedere dag moet één van ons iets creatiefs maken, maakt niet uit wat zolang het maar in maximaal één uur gemaakt wordt!

Nou dat levert natuurlijk de nodige creatieve uitspattingen op!

Check Tripp op Instagram en volg ons zodat je geen enkele Daily Snack mist 🙂

17.10.2018

Muntlegging Blue Rhapsody

Het nieuwe (in aanbouw) evenementenschip Blue Rhapsody van Constant in Beweging werd gepresenteerd aan bijna 100 relaties tijdens de ceremoniële muntlegging. Al in de Romeinse tijd plaatsten de zeelui een munt onder de mast ten teken van een behouden vaart. De Blue Rhapsody is echter geen zeiljacht en beschikt niet over een mast. Daarom plaatste pianiste Iris Hond de zilveren gulden uit 1898 (aangereikt door een drone) op de voorplecht.

10.09.2018

Summermailer: Time for a breath of fresh air

Het is weer zover, onze nieuwe zomermailer is onderweg. We hebben gelijk dit moment aangepakt om onze nieuwe website aan te kondigen. Dus ook wij hebben een frisse start gemaakt na deze warme zomervakantie. Kijk eens rond op onze vernieuwde www.tripp.nl. Heeft u (daarna) ook zo’n behoefte aan een frisse start? Bel of mail ons gerust!

10.09.2018

OBA Bulk Terminal Amsterdam in nieuw jasje

Voor OBA Bulk Terminal Amsterdam zijn we aan de slag gegaan voor een totale rebranding van deze toegangspoort in IJmuiden en Amsterdam. Logo, huisstijl, website, presentaties, nieuwsbrief etc. Alles is (en wordt) aangepakt om deze multipurpose terminal de nieuwe uitstraling te geven die past bij de huidige toekomstplannen.

05.08.2018

Ook Vivare kiest voor Tripp

Maak kennis met onze nieuwste klant, Vivare! Vivare is een woningcorporatie voor Arnhem en omstreken. Al bijna 100 jaar zorgen ze voor betaalbare en energiezuinige woningen voor inmiddels 55.000 huurders.

Begin dit jaar zijn we gestart met de rebranding welke we halverwege dit jaar gaan uitrollen, so stay tuned!